torstai 20. joulukuuta 2012

Sain haasteen :)

SÄÄNNÖT:

- Kerro 11 asiaa itsestäsi
- Vastaa haastajan 11 kysymykseen
- Keksi 11 uutta kysymystä
- Haasta 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa
- Kerro bloggaajille että olet haastanut heidät




11 asiaa minusta:


- Ammattini on lähihoitaja
- Olen huono tekemään päätöksiä
- Liikutun tosi helposti
- En ole koskaan kokeillut tupakkaa
- Olen 158cm lyhyt
- Minulle on tehty 2 sektiota
- Minulla on patti alahuulessa
- Olen pikkusisko ja isosisko
- Minulla on ainakin 40 serkkua
- "Äiti on yleensä vähän äreä!
- "Äiti välillä koristelee"
- "Äiti on kiva!"  "Mukava vitsi vai mitä!"

Piti pyytää Aatilta apua kolmeen viimeiseen..

 Minun vastaukset kysymyksiin

1. Millainen uskot elämäsi olevan 5 vuoden kuluttua?
 - Kiireinen. Yrittäjänä. Eletään ehkä silloin ruuhkavuosia. Uusi koti toivottavasti saatu kokoon.

2. Jos saisit nyt matkustaa mihin vain ilman kustannuksia, mihin lähtisit?
 - huoh. olen käynyt niin vähän missään. Johonkin lämpimään lähtisin.

3. Jos olet kutsunut kavereitasi luoksesi syömään, mitä ruokaa valmistat?
- Kanakeittoa..

4. Millainen on viimeisin uni, jonka muistat nähneesi?
- Nyt en kyllä muista.

5. Minkä asian elämässäsi haluaisit muuttaa?
- Aika paha kysymys.

6. Juotko mielummin kahvia vai teetä?
- Teetä, aina.

7. Minkä lemmikin haluaisit?
 - Kissan voisin ottaa

8. Mikä on viimeisin kirja, jonka olet lukenut?
- Pienistä pojista kunnon miehiä

9. Kuinka kauan olet kirjoittanut blogia? Miksi aloitit?
- Reilun vuoden tätä blogia. Tallentaakseni edes jotain.

10. Mistä ostat mieluiten vaatteesi?
- Aika tylsää, h&m varmaan.

11. Kuinka monta joululahjaa annat/olet antanut tänä jouluna?

- Aika monta monituista!




Nyt olen kyllä laiska ja mielikuvitukseton, seuraava saa käyttää samat kysymykset jotka tässäkin oli!
Haastettaviakaan en ehkä kovin montaa keksi mutta tässä jokunen :)


- Etäajatelma
- Oh Dear!
- Piparkakkutalon Akka
- Lande by Anna
- Kohti kotisaarta

Haasteen saa vapaasti käyttää kuka vaan. Pahoittelen etten ihan noudattanut sääntöjä..


Kiitos haasteen heittäjälle Nellalle!

2 kommenttia: