keskiviikko 3. huhtikuuta 2013

Huaste

Sain haasteen 
 
Nunulta, kiitos!

 
 
Ohjeet:

Tämän pienen palkinnon tarkoitus on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä, jolla on alle 200 lukijaa.

1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän pitää valita 11 bloggaaja, jolla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut.

6. Ei takaisin haastamista!

11 asiaa minusta:

1. Olen melko pitkä. 158cm
2. Olen huono tekemään päätöksiä.
3. Päätöksen tehtyäni pähkäilen päätinkö oikein. vai väärin.
4. Asumme maalla.
5. Minusta tulee ehkä isona lehmänlypsäjä.
6. Minulle on tehty 2 sektiota.
7. Minulla on ihana isosisko ja ihana pikkuveli
8. Olen täti kolmelle tytölle <3
11. Mietin usein miksi nämä haasteet ovat näin pitkiä! ;)


Minulle esitetyt kysymykset :


1. Onko sinulla ajokorttia? Omaa autoa? On kortti ja auto.
2. Musiikkityyli josta pidät eniten? ööö..
3. Unelma-ammattisi? Huutokauppias?
4. Luetko kirjoja? Millaisia? liian harvoin
5. Oletko siisti vai sottapytty? sottapytty ja taistelen sitä vastaan huonoin tuloksin
6. Lempinäyttelijäsi? (+perustelut) ei ole
7. Lempijuomasi, jos vettä ei lasketa? tee
8. Mitä pelkäät? apua, möhlimistä?
9. Lempikarkkisi? monet
10. Mistä vuodenajasta pidät eniten? kesästä
11. Mitä odotat tulevalta kesältä? lämpöä ja uuden oppimista


Minä kysyn!

1. Mikä on lempiruokasi?
2. Nukutko tarpeeksi?
3. Kuinka usein peset hiukset?
4. Hiihdätkö tarpeeksi?
5. Olenko liian huolestunut terveydestäsi? :)
6. Osaatko soittaa jotain soitinta?
7. Millainen koti sinulla on?
8. Kävitkö pilkillä tänä talvena?
9. Lempi tv-ohjelma?
10. Oletko tiedonjanoinen?
11. Mitä saattaisit tehdä kolmen vuoden kuluttua?

Haastan (ainakin aluksi)

3 kommenttia:

  1. Paula ja Mrvi, kyllä mä vielä teidänkin haasteet teen!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu epäilemättä. :-) Ja kiitos haasteesta. Kipakat kysymykset, nyt täytyy taas oikeen miettiä... Voi alkaa särkeen päätä moinen aivotyöskentely outouttaan... ;-)

      Poista
  2. joo eikö ookin tosi laadukkaat kysymykset.. sori :D

    VastaaPoista