keskiviikko 1. tammikuuta 2014

Talvimuumeja








Muumimukit on ihan kivoja, mutta niitä on ihan liikaa! 
Meillä on 41 mukia. Kahta on kaksi, eli 43, hullua (enkä ostanut viimevuonna kuin joulumukin).
Täyttävät kaapit, mutta ei niitä oikein voi myydäkään.
Viha-rakkaus-suhde.
 
Jottei ihan kamalasti kyllästyttäisi, käytetään talvella talvimukeja, keväällä ja kesällä sitten kesäisempiä.
Mun suosikki joulumukeista on tuo vanhempi joulukuusi ja kuutamo.
Porokin tonttuineen on kaunis.

Meidän vuodenvaihde meni kotona, raivatessa laatikoita!
Ah mitä sielunhoitoa.
Joka vuosi joulun jälkeen iskee tavara-ahdistus.
Sitten helpottaa kun saa tavaraa pois :)


Toivon jokaiselle teille Onnellista uutta vuotta, iloa ja voimia!
<3

5 kommenttia:

  1. Mäkin oon täs siivoillut kaappeja ja kaikkee turhaa roinaa on lähtenyt mäjelle. Kaikenlaista sitä tuleekin säilytettyä, mut ku jos joskus tarttis... Eikä sitä päivää tuu koskaan et niitä tarttis, eli pois vaan! :) Vaatehuone pitäis vielä käydä läpi, UFF saa kohta pussikaupalla vaatteita... Hih!

    VastaaPoista
  2. kato sit tulee taas tilaa uusille löydöille... :O

    VastaaPoista
  3. jos joskus syystä tai toisesta kyllästyt tohon tummansiniseen talvimukiin, missä muumipeikko istuu sillalla, niin mä voin ottaa sen vastaan.. ;) se on ainoa semmonen muki, jota mulla ei oo ja joka oikeesti harmittaa, ettei sitä oo tullut hankittua.. :/

    VastaaPoista
  4. Voi, en mä siihen taida kyllästyä ;)

    VastaaPoista